Konsultacja prawna w siedzibie Klientki/Klienta
Konsultacja prawna może odbyć się w siedzibie Klientki/Klienta. Konsultacja prawna poza siedzibą kancelarii odbywa się po uprzednim ustaleniu terminu konsultacji, miejsca siedziby Klientki/Klienta oraz kwoty konsultacji, która może uwzględniać czas poświęcony na dojazd do Klientki/Klienta. Konsultacja prawna poza siedzibą kancelarii jest opłacana z góry.
- Konsultacja prawna w siedzibie Klientki/Klienta trwa: do 60 minut.
- Koszt: 369,00 zł brutto + ustalone koszty za dojazd do Klientki/Klienta.
- Konsultacja prawna jest opłacana z góry.
- Konsultacja prawna odbywa się w siedzibie Klientki/Klienta.
- Konsultacja prawna jest związana z udzieleniem indywidualnej porady prawnej.
- W ramach konsultacji prawnej w siedzibie Klientki/Klienta adwokat nie uczestniczy w negocjacjach Klientki/Klienta z innymi podmiotami.
Termin realizacji konsultacji prawnej online, wynikający z rezerwacji, może zostać jednokrotnie i bez żadnych konsekwencji zmieniony przez Klientkę/Klienta, jak i adwokata, najpóźniej na 12-godzin przed rozpoczęciem konsultacji prawnej online w pierwotnym terminie. W przypadku, gdy do zmiany terminu dochodzi z inicjatywy Klientki/Klienta – Klientka/Klient wskazuje nowy termin, który musi przypaść nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych licząc od dnia pierwotnego terminu rezerwacji. W przypadku, gdy do zmiany terminu dochodzi z inicjatywy adwokata – adwokat wskazuje nowy termin, który przypadnie nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia pierwotnego terminu rezerwacji. W sytuacji, gdyby zmiana terminu konsultacji prawnej online nastąpiła z inicjatywy adwokata – Klientka/Klient może złożyć w terminie 3 dni kalendarzowych, licząc od chwili otrzymania zawiadomienia o konieczności zmiany terminu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi prawnej.
Klientka/Klient występujący jako konsument (osoba fizyczna, w tym osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie odmiennym niż świadczenie usług prawych) może:
- odstąpić od zwartej umowy o świadczenie usługi prawnej, bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi prawnej – z zastrzeżeniem warunków dalej wskazanych. Klientka/Klient nie może odstąpić od umowy o świadczenie usługi prawnej w sytuacji, gdy adwokat wykonał w pełni usługę konsultacji prawnej online za wyraźną zgodą konsumenta w okresie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi prawnej. Klientka/Klient wskazuje, iż zgodą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, na wykonanie usługi konsultacji prawnej online w okresie na odstąpienie od umowy – jest świadoma rezerwacja terminu konsultacji prawnej online, której wykonanie przypada w okresie, w którym Klientka/Klient ma co do zasady prawo złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Celem usunięcia wątpliwości adwokat wskazuje, iż Klientka/Klient ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prawnej do czasu rozpoczęcia konsultacji prawnej online, chyba że konsultacja prawna online przypada w dacie po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Klientka/Klient, który odstąpi od umowy o świadczenie usługi prawnej, w sytuacji, gdy w okresie trwania prawa na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi prawnej – uprzednio poleci adwokatowi rozpoczęcie realizacji konsultacji prawnej online (np. poprzez wcześniejsze przesłanie dokumentów e-mailem do zapoznania się) – wówczas Klientka/Klient obowiązany będzie do zapłaty za świadczenie adwokata już przez niego spełnione do czasu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Kwotę świadczenia oblicza się proporcjonalnie wg. poświęconego przez adwokata czasu względem czasu przewidzianego na konsultację prawną online
- Odstąpienie od umowy o świadczenie usługi prawnej może nastąpić w dowolnej formie, na przykładnej w jednej z form wskazanych poniżej:
- pisemnej na adres korespondencyjny kancelarii – ul. Nowogrodzka 10 lok. 6, 00-511 Warszawa,
- drogą elektroniczną na adres e-mail: sebastian.chorazy@poporade.pl,
- drogą telefoniczną lub SMS na numer telefonu: +48 511-134-625,
- kliknięcie przez Klientkę/Klienta przycisku „Anuluj rezerwację”, który znajduje się w przesłanym e-mailu z potwierdzeniem dokonania rezerwacji konsultacji prawnej.
Szczegółowe warunki realizacji usługi zostały opisane np. w punktach I.7), II. 2), II. 3) oraz w całym punkcie III.) Regulaminu Serwisu, a przyjęcie oferty oznacza akceptację warunków realizacji usługi także wskazanych w Regulaminie Serwisu.
Często zadawane pytania:
Termin rezerwacji dokonany w Serwisie jest sugerowanym terminem przeprowadzenia konsultacji prawnej w siedzibie Klientki/Klienta. Rzeczywisty termin konsultacji i jej koszt będzie niezwłoczne ustalony przez adwokata z Klientką/Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie – po ustaleniu szczegółów wizyty adwokata w siedzibie Klientki/Klienta.
Tak. Z uwagi jednak na czas poświęcony przez adwokata na dojazd – koszt tej usługi jest wyższy dla Klientki/Klienta, aniżeli koszt konsultacji prawnej w siedzibie kancelarii.
Nie. Konsultacja prawna w siedzibie Klientki/Klienta ma charakter porady prawnej. Reprezentowanie Klientki/Klienta na spotkaniu z kontrahentem wymaga indywidualnych uzgodnień z adwokatem co do zakresu tak świadczonej pomocy prawnej. W tym celu Klientka/Klient proszeni są o kontakt z kancelarią celem ustalenia szczegółów.