Konsultacja prawna przez SIGNAL

Szybka, prosta i szyfrowana forma uzyskania porady prawnej od adwokata.

Często zadawane pytania:

Adwokat zadzwoni do Klientki/Klienta przez aplikację SIGNAL na numer telefonu podany przy rezerwacji.

Klientka/Klient dysponuje czasem do 30 minut na konsultację prawną przez aplikację SIGNAL, która rozpocznie się w chwili wskazanej w rezerwacji. W przypadku przerwania połączenia – adwokat ponowi połączenie. W przypadku przerwania połączenia przez Klientkę/Klienta wskutek zdarzeń losowych – konsultacja prawna, w miarę możliwości adwokata, będzie mogła zostać dokończona w późniejszej godzinie tego samego dnia.

Jeśli pomiędzy chwilą dokonania rezerwacji konsultacji prawnej a dniem zarezerwowanej konsultacji nastąpiła zmiana numeru telefonu Klientki/Klienta – należy poinformować kancelarię o tej okoliczności. Przekazanie aktualnego numeru telefonu – na 24 godziny przed zaplanowanym terminem konsultacji – umożliwi prawidłowe przeprowadzenie konsultacji prawnej. 

Aplikacja SIGNAL wymaga przypisania do określonego numeru telefonu. Wobec tego podanie przez Klientkę/Klienta przy rezerwacji numeru telefonu jest konieczne, aby adwokat mógł odnaleźć Klientkę/Klienta w aplikacji SIGNAL i w konsekwencji, aby można było nawiązać połączenie. 

Aplikacja SIGNAL musi być zainstalowana na telefonie, gdyż wymaga przypisania do niej konkretnego numeru telefonu. Jeśli Klientka/Klient chce połączyć się z aplikacji poprzez komputer – dodatkowo należy zainstalować komputerową wersję aplikacji SIGNAL, a następnie połączyć ją z telefonem. Szczegóły znajdują się na stronie producenta (pod tym linkiem).