Konsultacja prawna w siedzibie kancelarii
Konsultacja prawna może odbyć się w tradycyjnej formie - w głównej siedzibie kancelarii w Warszawie lub w filii kancelarii w Dębicy. Konsultacja prawna w kancelarii odbywa się po uprzednim ustaleniu terminu konsultacji.
- Konsultacja prawna w siedzibie kancelarii trwa: do 60 minut.
- Koszt: 369,00 zł brutto.
- Konsultacja prawna w siedzibie kancelarii jest opłacana z góry przy pomocy płatności elektronicznych.
- Konsultacja prawna odbywa się w jednej z dwóch lokalizacji: w Warszawie albo w Dębicy.
- Siedziba główna kancelarii: ulica Nowogrodzka 10, lokal 6, Warszawa. Kancelaria znajduje się w kamienicy przy skrzyżowaniu ulicy Nowogrodzkiej z ulicą Kruczą, na piętrze trzecim (brak windy). Kancelaria znajduje się w bliskiej odległości od „Metro Centrum”. Istnieje możliwość zaparkowania samochodu na publicznych parkingach, znajdujących się w okolicy kancelarii. Kancelaria nie dysponuje miejscem parkingowym.
- Filia kancelarii: ulica Głowackiego 30, lokal 7, Dębica. Kancelaria znajduje się w budynku dworca kolejowego w Dębicy, na pierwszym piętrze. Wejście do kancelarii znajduje się na lewej, zachodniej ścianie dworca (kierunek Tarnów). W budynku znajduje się winda schodowa dla osób potrzebujących. Bezpośrednio przed budynkiem dworca znajdują się miejsca parkingowe, w tym dwa miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Przed budynkiem dworca znajduje się także miejsce dla postoju rowerów. W pobliżu kancelarii, przy ulicy Słonecznej, znajduje się przestrzenny oraz bezpłatny parking dla pojazdów.
Termin realizacji konsultacji prawnej online, wynikający z rezerwacji, może zostać jednokrotnie i bez żadnych konsekwencji zmieniony przez Klientkę/Klienta, jak i adwokata, najpóźniej na 12-godzin przed rozpoczęciem konsultacji prawnej online w pierwotnym terminie. W przypadku, gdy do zmiany terminu dochodzi z inicjatywy Klientki/Klienta – Klientka/Klient wskazuje nowy termin, który musi przypaść nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych licząc od dnia pierwotnego terminu rezerwacji. W przypadku, gdy do zmiany terminu dochodzi z inicjatywy adwokata – adwokat wskazuje nowy termin, który przypadnie nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia pierwotnego terminu rezerwacji. W sytuacji, gdyby zmiana terminu konsultacji prawnej online nastąpiła z inicjatywy adwokata – Klientka/Klient może złożyć w terminie 3 dni kalendarzowych, licząc od chwili otrzymania zawiadomienia o konieczności zmiany terminu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi prawnej.
Klientka/Klient występujący jako konsument (osoba fizyczna, w tym osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie odmiennym niż świadczenie usług prawych) może:
- odstąpić od zwartej umowy o świadczenie usługi prawnej, bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi prawnej – z zastrzeżeniem warunków dalej wskazanych. Klientka/Klient nie może odstąpić od umowy o świadczenie usługi prawnej w sytuacji, gdy adwokat wykonał w pełni usługę konsultacji prawnej online za wyraźną zgodą konsumenta w okresie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi prawnej. Klientka/Klient wskazuje, iż zgodą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, na wykonanie usługi konsultacji prawnej online w okresie na odstąpienie od umowy – jest świadoma rezerwacja terminu konsultacji prawnej online, której wykonanie przypada w okresie, w którym Klientka/Klient ma co do zasady prawo złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Celem usunięcia wątpliwości adwokat wskazuje, iż Klientka/Klient ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prawnej do czasu rozpoczęcia konsultacji prawnej online, chyba że konsultacja prawna online przypada w dacie po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Klientka/Klient, który odstąpi od umowy o świadczenie usługi prawnej, w sytuacji, gdy w okresie trwania prawa na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi prawnej – uprzednio poleci adwokatowi rozpoczęcie realizacji konsultacji prawnej online (np. poprzez wcześniejsze przesłanie dokumentów e-mailem do zapoznania się) – wówczas Klientka/Klient obowiązany będzie do zapłaty za świadczenie adwokata już przez niego spełnione do czasu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Kwotę świadczenia oblicza się proporcjonalnie wg. poświęconego przez adwokata czasu względem czasu przewidzianego na konsultację prawną online
- Odstąpienie od umowy o świadczenie usługi prawnej może nastąpić w dowolnej formie, na przykładnej w jednej z form wskazanych poniżej:
- pisemnej na adres korespondencyjny kancelarii – ul. Nowogrodzka 10 lok. 6, 00-511 Warszawa.
- drogą elektroniczną na adres e-mail: sebastian.chorazy@poporade.pl,
- drogą telefoniczną lub SMS na numer telefonu: +48 511-134-625,
- kliknięcie przez Klientkę/Klienta przycisku „Anuluj rezerwację”, który znajduje się w przesłanym e-mailu z potwierdzeniem dokonania rezerwacji konsultacji prawnej.
Szczegółowe warunki realizacji usługi zostały opisane np. w punktach I.7), II. 2), II. 3) oraz w całym punkcie III.) Regulaminu Serwisu, a przyjęcie oferty oznacza akceptację warunków realizacji usługi także wskazanych w Regulaminie Serwisu.
Często zadawane pytania:
Siedziba kancelarii znajduje się w centrum Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 10 lok. 6 – w pobliżu pierwszej linii metra, tj. przy stacji „Metro Centrum”. Korzystanie z komunikacji miejskiej zapewnia najlepszy czas dotarcia do kancelarii z każdego miejsca w Warszawie.
Filia kancelarii znajduje się w centrum Dębicy, na dworcu kolejowym. Z uwagi na liczne parkingi wokół dworca – korzystanie z własnego środka transportu zapewnia najlepszy czas dotarcia do kancelarii z każdego miejsca w Dębicy, jak i z okolic. Filia znajduje się ok. 20 minut jazdy pociągiem z centrum Tarnowa oraz ok. 30 minut jazdy pociągiem z centrum Rzeszowa.
Siedziba główna kancelarii dysponuje poczekalnią. Z uwagi jednak na butikowy charakter kancelarii – Klientki/Klienci proszeni są o przyjście na konsultację prawną najwcześniej na 10 minut przed jej rozpoczęciem, co umożliwi zapewnienie komfortu i dyskrecję wszystkim osobom korzystającym z usług kancelarii.
Filia kancelarii nie dysponuje odrębną poczekalnią. Z uwagi jednak na położenie kancelarii – istnieje oczywista możliwość skorzystania z infrastruktury budynku dworca kolejowego. Klientki/Klienci proszeni są o przyjście na konsultację prawną najwcześniej na 10 minut przed jej rozpoczęciem, co umożliwi zapewnienie komfortu i dyskrecję wszystkim osobom korzystającym z usług kancelarii.
Siedziba główna kancelarii w Warszawie nie dysponuje miejscem parkingowym. W pobliżu kancelarii znajdują się publiczne parkingi. Z uwagi na to, iż kancelaria znajduje się w centrum Warszawy – mogą wystąpić trudności ze znalezieniem miejsca parkingowego.
Filia kancelarii w Dębicy nie dysponuje miejscem parkingowym. W pobliżu kancelarii znajdują się jednak liczne parkingi, także z miejscami postojowymi dla osób z niepełnosprawnością. Rekomendowane jest skorzystanie z dużego i bezpłatnego parkingu przy ulicy Słonecznej – naprzeciw dworca kolejowego. Parking ten znajduje się za peronami (patrząc od strony dworca), to jest ok. 250 metrów od filii (uwaga: między parkingiem a dworcem znajduje się tunel, niemniej osoby potrzebujące mogą skorzystać z windy).